Online Cursus Fotomarketing

Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto’s verbinden mensen; foto’s delen brengt ons samen. Camera’s zijn overal. Ook bedrijven hebben hier baat bij. Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst uit dat foto’s twee keer zoveel likes krijgen als tekstupdates. Sterker nog: de opmars van visuele content is de grootste recente trend op social media.
  • 45 Lessen
  • 4u 30min
  • Incl. Certificaat

Dit leer je in de cursus:

  • Alles over het inzetten van fotomarketing.
  • De geheimen van een goede foto kennen.
  • Leer marketingtechnieken kennen en gebruiken.
  • Aan de hand van videolessen en opdrachten.

Leer over fotomarketing in deze cursus

Weet je nog, dat op de belangrijkste momenten in je leven er altijd iemand was om een foto te maken? Foto’s verbinden mensen. Dus brengen foto’s ons samen. Ook zijn camera’s overal. Vooral bedrijven hebben hier baat bij. Wanneer je hier aandacht aan besteedt in de marketing, dan ontstaat er fotomarketing, oftewel het vinden van nieuwe klanten door beelden te gebruiken die de klant raakt.

Mensen zitten niet meer te wachten op lege reclameboodschappen. De praktijk wijst uit dat foto’s twee keer zoveel likes krijgen dan tekst. Sterker nog, de opmars van visuele content is de grootste recente trend op sociale media. Vooral deze trend maakt fotomarketing een cruciaal onderdeel van de social mediacampagne!

In deze marketingcursus leer je:

 Hoe je fotomarketing resultaatgericht kunt inzetten binnen je marketingcampagne.

 Op welke manier jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen.

 Hoe foto’s ervoor kunnen zorgen dat een websitebezoeker een betalende klant wordt.

Aan de hand van instructeur Stefan Rooyackers van IMNL.

Dit en nog veel meer leer je in deze fotomarketingcursus. Een must voor iedere ondernemer en interessant voor iedereen die zich in zijn dagelijkse leven bezighoudt met marketing in het algemeen.

Wist je dit over fotomarketing?

Deze vorm van marketing een grote rol kan spelen in gedragsbeïnvloeding? Het gebruik van beelden zorgt ervoor dat mensen gaan nadenken over wat ze zien of lezen, vooral onbewust! Zo kan je een foto zo maken dat de foto gericht is op de tekst in het beeld. Een voorbeeld hiervan is een model dat naar tekst kijkt in de afbeelding. Dit zorgt ervoor dat de aandacht van de kijker óók naar de tekst gaat. Dat biedt kansen! Dus ben jij klaar om de klant te raken met prachtige visuals? Start dan snel met deze cursus over fotomarketing!

Over de instructeur

Stefan is een van de eerste internet marketing pioneers van Nederland. Op basis van zijn ervaring als online marketeer heeft Stefan meerdere online cursussen en trainingen ontwikkeld die jou en jouw website verder helpen. Stefan is er in gedreven er voor te zorgen dat deze kennis zo toegankelijk mogelijk zijn, door zijn cursussen altijd scherp te prijzen. Stefan heeft onderhand 10 boeken geschreven en zijn eigen online cursussen bedrijf opgericht, "De Internet Marketing Academy". De meest populaire cursussen van zijn academie zijn hier op Soofos te volgen.

Beoordelingen

4.5 Gemiddelde beoordeling

8 Beoordelingen

  • 5
    4
  • 4
    4
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
  1. Hallo,

    Ik heb heel veel van deze cursus opgestoken en geleerd.

  2. Door deze cursus wist ik wat voor foto´s ik kon gebruiken voor een instagram account

  3. Een goede en duidelijke cursus, wel is onduidelijk op het laatste de toets. Als je op de link gaat zou je een abonnement moeten nemen om de toets te doen, vindt ik toch een raar.

29Levenslange toegang
Of
Krijg toegang tot deze en 500+ andere online cursussen voor maar €19 p/m
Toegang tot alle cursussen? Bekijk Soofos Plus
+ 50 ingeschreven
Toegang tot alle cursussen? Ontdek Soofos Plus
10% korting op jouw volgende cursus? 🎁

🏢 Ontdek Soofos Organisaties

We helpen je graag verder met e-learning in jouw organisatie. 

Wij horen graag van je

Vul het formulier in dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op

Liever een live gesprek? Plan een demo in →

Dit formulier is beveiligd met Google reCAPTCHA.