Dit ga je leren:

Alles over het animeren van een anime karakter.
De geheimen van het 3D-animeren in Cinema 4D.
Leer hoe je eigen karakterdesign kan doen.
Aan de hand van video's en opdrachten.

Leer een anime karakter modelleren in Cinema 4D

Dit is de eerste cursus van een serie waarin je leert hoe je zelf een 3D anime character ontwerpt, modelleert, voorziet van textuur, gaat riggen en uiteindelijk animeren. Het uiteindelijke model is klaar om een hoofdrol te gaan spelen in een game.

 

Ga aan de slag met deze uitdagende cursus

Om deze uitdagende cursus te kunnen volgen heb je baat bij voldoende kennis van Cinema 4D. Dus mocht het jou te snel gaan? Volg dan eerst de cursus Starten met C4D.

 

Wat ga je leren in deze online cursus?

Uitgebreid behandelen van modelleren van elk onderdeel van het character.

Leer direct de juiste werkwijze aan die je nodig hebt.

Breng echt leven in het model.

 

Wat kun je na het volgen van deze online cursus?

 Na het volgen van deze training ben je in staat om jouw zelf ontworpen animé character om te zetten in een 3D model in C4D.

Heb je nog geen Creative Cloud abonnement of Adobe After Effects? Bekijk dan hier de website van Adobe!

 

Voor wie is deze cursus bedoeld?

Wil jij je verdiepen in het zelf kunnen ontwerpen en modelleren van game- en 3D characters. Dan biedt deze cursus jou de juiste kennis en vaardigheden hoe je dit moet doen en aan kunt pakken in Cinema 4D. Zo heb je binnen no-time een eigen 3D anime character ontworpen.

Over de Instructeur

Profielfoto
Anco Dijkman
Anco is van huis uit opgeleid als illustrator en tot op heden professioneel werkzaam als illustrator, maar ook gespecialiseerd in 3D-design. Na eerst jaren gewerkt te hebben als tekenaar/storyboard-designer voor diverse grote reclamebureaus met de traditionele tekengereedschappen, dus gewoon met pen, potlood, stift, gum en papier volgde de stap naar 3D. Tijdens de digitale opmars zag Anco een grote meerwaarde in de 3D pakketten naast zijn traditionele tekenwerk. Hij heeft zich vanuit dat perspectief dan ook bekwaamd in diverse 3D programma’s. Vooral Cinema 4D is bij uitstek het programma waarin hij zijn creatieve en artistieke talenten in kwijt kan.

Bekijk meer cursussen van Anco Dijkman →

Cursusoverzicht

1. Introductie
1.1 – Wat gaan we doen? 00:02:00
Oefenbestanden downloaden
Oefenbestanden 00:10:00
2. Het animé character
2.1 – Ontwerp van animé character 00:08:00
2.2 – Ontwerp plaatsen in C4D, uitlijnen voor- zij- achteraanzicht 00:06:00
3. Modelleren van het animé character
3.1 – Box-Modelling: vanuit kubus: lichaam heupen, buik, bovenlijf 00:08:00
3.2 – Modelleren van been 00:04:00
3.3 – Modelleren van de voet 00:08:00
3.4 – Modelleren heupen 00:06:00
3.5 – Modelleren hals 00:03:00
3.6 – Modelleren schouders 00:03:00
3.7 – Modelleren borst 00:05:00
3.8 – Modelleren hoofd: de voorbereiding 00:04:00
3.9 – Modelleren hoofd: het gezicht 00:06:00
3.10 – Modelleren hoofd: de schedel 00:06:00
3.11 – Modelleren hoofd: mond en mondholte 00:03:00
3.12 – Modelleren hoofd: oogleden en oogkas 00:05:00
3.13 – Modelleren hoofd: oren 00:01:00
3.14 – Modelleren hoofd: haar kapsel 00:08:00
3.15 – Modelleren hoofd: vlecht 00:08:00
3.16 – Modelleren hoofd: kapsel en vlecht verbinden 00:05:00
3.17 – Modelleren armen 00:03:00
3.18 – Modelleren hand. dl1 00:04:00
3.19 – Modelleren hand. dl2 00:06:00
3.20 – Toevoegen detail 00:06:00
3.21 – De Mesh verbinden 00:07:00

Reviews

0

beoordelingen
  • 5 Sterren0
  • 4 Sterren0
  • 3 Sterren0
  • 2 Sterren0
  • 1 Sterren0

Er zijn nog geen reviews geschreven voor deze cursus. Wees de eerste die er een schrijft!

  © 2019 Soofos B.V.