Dit ga je leren:
Leer een anime karakter modelleren in Cinema 4D
Dit is de eerste cursus van een serie waarin je leert hoe je zelf een 3D anime character ontwerpt, modelleert, voorziet van textuur, gaat riggen en uiteindelijk animeren. Het uiteindelijke model is klaar om een hoofdrol te gaan spelen in een game.
Ga aan de slag met deze uitdagende cursus
Om deze uitdagende cursus te kunnen volgen heb je baat bij voldoende kennis van Cinema 4D. Dus mocht het jou te snel gaan? Volg dan eerst de cursus Starten met C4D.
Wat ga je leren in deze online cursus?
Uitgebreid behandelen van modelleren van elk onderdeel van het character.
Leer direct de juiste werkwijze aan die je nodig hebt.
Breng echt leven in het model.
Wat kun je na het volgen van deze online cursus?
Na het volgen van deze training ben je in staat om jouw zelf ontworpen animé character om te zetten in een 3D model in C4D.
Heb je nog geen Creative Cloud abonnement of Adobe After Effects? Bekijk dan hier de website van Adobe!
Voor wie is deze cursus bedoeld?
Wil jij je verdiepen in het zelf kunnen ontwerpen en modelleren van game- en 3D characters. Dan biedt deze cursus jou de juiste kennis en vaardigheden hoe je dit moet doen en aan kunt pakken in Cinema 4D. Zo heb je binnen no-time een eigen 3D anime character ontworpen.
Over de Instructeur

Anco Dijkman
Bekijk meer cursussen van Anco Dijkman →
Cursusoverzicht
1. Introductie | |||
1.1 – Wat gaan we doen? | 00:02:00 | ||
Oefenbestanden downloaden | |||
Oefenbestanden | 00:10:00 | ||
2. Het animé character | |||
2.1 – Ontwerp van animé character | 00:08:00 | ||
2.2 – Ontwerp plaatsen in C4D, uitlijnen voor- zij- achteraanzicht | 00:06:00 | ||
3. Modelleren van het animé character | |||
3.1 – Box-Modelling: vanuit kubus: lichaam heupen, buik, bovenlijf | 00:08:00 | ||
3.2 – Modelleren van been | 00:04:00 | ||
3.3 – Modelleren van de voet | 00:08:00 | ||
3.4 – Modelleren heupen | 00:06:00 | ||
3.5 – Modelleren hals | 00:03:00 | ||
3.6 – Modelleren schouders | 00:03:00 | ||
3.7 – Modelleren borst | 00:05:00 | ||
3.8 – Modelleren hoofd: de voorbereiding | 00:04:00 | ||
3.9 – Modelleren hoofd: het gezicht | 00:06:00 | ||
3.10 – Modelleren hoofd: de schedel | 00:06:00 | ||
3.11 – Modelleren hoofd: mond en mondholte | 00:03:00 | ||
3.12 – Modelleren hoofd: oogleden en oogkas | 00:05:00 | ||
3.13 – Modelleren hoofd: oren | 00:01:00 | ||
3.14 – Modelleren hoofd: haar kapsel | 00:08:00 | ||
3.15 – Modelleren hoofd: vlecht | 00:08:00 | ||
3.16 – Modelleren hoofd: kapsel en vlecht verbinden | 00:05:00 | ||
3.17 – Modelleren armen | 00:03:00 | ||
3.18 – Modelleren hand. dl1 | 00:04:00 | ||
3.19 – Modelleren hand. dl2 | 00:06:00 | ||
3.20 – Toevoegen detail | 00:06:00 | ||
3.21 – De Mesh verbinden | 00:07:00 |
Reviews
Er zijn nog geen reviews geschreven voor deze cursus. Wees de eerste die er een schrijft!