Maak kennis met Machiel
Na de studies bedrijfseconomie, bedrijfskunde en een PhD, werd het tijd om zelf de business in te duiken. Ik deed dat als werknemer en als freelancer, in allerlei business rollen, in alle takken van sport, klein en groot, commercieel en non-profit. Zo zag ik de ins & outs van o.a. financiële instellingen, overheden, industrie, MKB en ideële clubs. Daarnaast ben ik sinds 2007 ook zelf ondernemer, met zowel failures als (enig) succes als resultaat.
Vanwege mijn stevige content-achtergrond ben ik er ook altijd mee bezig geweest om content te doorgronden en beter toegankelijk te maken. Zo publiceerde ik 3 boeken en een kleine 150 artikelen. Ook heb ik me met mijn drang tot systematisering, integratie en versimpeling van content gericht op een paar notoir versplinterde content-domeinen, wat tot een paar cursussen heeft geleid waarin ik alles van dat domein tot een logische eenheid smeed. De reacties hierop zijn doorgaans erg fijn.